onsdag 19 december 2007

3:e plats Thailand 2007

Emiel Denys vinner 3:e plats Queens Cup i Thailand -07, med duvan 3007025 07, vinner också the trophy of AS FANCIER FOR THE LAST 4 years!
Far till duvan är en son till "Libelle" 1 int San Sebastian 2002.
Mor till duvan är en dotter till "Bartoli" x "Godiva".
"Bartoli" är bror till "Express Barcelona" (12:e nat Barcelona) samt till "Witoog GRM" som är far till min nya avelshane "De Marseille".
"Godiva" (105:e nat Barcelona) är mor till min avelshane "Elfpender Wittebek", "Godiva" är dotter till "Kleine Tee" (7 int Barcelona -97) som i sin tur är bror till min stamhane "Jonge Kleine Tee".
2006 vinner Emiel Denys Princes Cup i Thailand med en syster till min "Black Lady 365", båda döttrar till hans superhane "Black Boy 860" som även är far till: 1 FCI Catalunya -05, 1 FC St Vincent -06, 13 int St Vincent-06! "Black Boy 860" är son till "Schone Zwarten" vars bror "De Witten" är far till 3:e nat Bourdeaux och till min avelshona "Pearl Coutteau". Morfar till "Pearl Coutteau" är "Papa Schumi" bror till min strålande avelshona "Witooge 5x3" (dotter "5x3").

Inga kommentarer: